Navigace

Kontakty

Spolupracuji

Doporučuji

Nepřehédněte

Vítejte na xboxfan.cz

Videa (obsahy balení) rss


Konzole Xbox One 1TB s COD Advanced Warfare

Po delší odmlce přináším novinku v podobě rozbalení konzole Xbox One v limitované edici. Od svého předchůdce se liší jak vzhledem, tak i pevným diskem, který má nyní kapacitu pěkných 1TB. Je to vůbec první konzole s 1TB pevným diskem pokud budu brát v potaz i konzoli od Sony. Jak sami už jistě víte, hry nám zabírají na konzolích čím dál více místa a už se to bohužel dotýká i arkádových her, které nám dříve zabíraly mnohem méně místa. Více na mém YouTube kanálu zde.

  

Autor: miki  •  Vydáno: 7.11.2014 18:23  •  Přečteno: 2925x Jaggni to! Linkuj.cz

Rozbalení Bioshock Infinite (Ultimate Songbird Edition)

Nedávno jsem popisoval, co tato edice bude obsahovat a dnes tu mám samotnou edici už pěkně naživo. Musím říci, že edice zaujme už svou velikostí. Když mi hra přišla, byla celkem ve velké krabici, tedy jsem předpokládal, že krabička uvnitř bude velká. Nemýlil jsem se a byl jsem mile překvapen tím, jak kvalitně je zpracována. Rozbalení proběhlo celkem bez problémů, až na samotného Songbirda, který je velice dobře upevněn, aby se nic figurce nestalo. Figurka má velikost 25 cm a je to patřičně znát. Video má kolem 12 minut a je na něm úplně vše, co tato edice obsahuje. Zaměřil jsem se i na vnitřní krabičku, která obklopuje Songbirda. Ta je velice pěkně zpracovaná. Cena samotné edice činí 3400 Kč. Tedy i samotná cena je celkem ultimátní, ale odpovídá tomu, co uvnitř krabice naleznete. Více na mém YouTube kanálu zde.

                 Rozbalení_Bioshock_Infinite_(Ultimate_Songbird_Edition).jpg 

Autor: miki  •  Vydáno: 26.3.2013 19:24  •  Přečteno: 2598x Jaggni to! Linkuj.cz

Tomb Raider Collectors Edition unboxing

Máme tu nového Tomb Raidera a i velice dobře zpracovanou sběratelskou edici hry. Samotná edice obsahuje detailně zpracovanou 15 cm postavičku Lary Croft, kód pro stažení soundtracku ze hry, 3 kovové odznaky, litografii (vytvořena Brianem Hortonem, který je uměleckým ředitelem hry Tomb Raider), dodatečný herní obsah ke stažení (obsahuje sadu zbraní). Jak můžete vidět, je toho skutečně hodně a aby toho nebylo málo, je tu ještě velice dobře zpracovaná plechová krabička. Ta se podobá sadě pro přežití, která patřila jednomu členovi z posádky lodi Endurance. Opět jsem se snažil natočit video co nejstručněji, ale dnes má video kolem 10 minut. Opravdu je na co se dívat. Další videa na mém YouTube kanálu zde.

                 Click to view full size image

Autor: miki  •  Vydáno: 13.3.2013 18:51  •  Přečteno: 3774x Jaggni to! Linkuj.cz

Aliens Colonial Marines Collector’s Edition

Na dnešním videu se můžete podívat na sběratelskou edici Aliens Colonial Marines Collectors Edition. Hra samotná je vytvořená podle filmové předlohy. Video jsem se opět snažil natočit co nejstručněji a doufám, že se vám bude líbit. Více již na samotném videu.

                 Click to view full size image 

Autor: miki  •  Vydáno: 8.3.2013 19:21  •  Přečteno: 2335x Jaggni to! Linkuj.cz

Crysis 3 Hunter Edition (JRC edice)

Po delší odmlce přináším další video z rozbalování nějaké té hry. Dnes je to Crysis 3, která by se co do obsahu balení mohla zdát nezajímavá, ovšem vše změnil obchod JRC. Ten k Hunter Edici přidal ještě pro hráče, kteří si hru předobjednali, plechový obal. Obal je velice pěkně zpracovaný a celkově co do obsahu je tato edice zajímavá. Více už na mém videu. Další videa naleznete na mém YouTube kanálu zde.

Autor: miki  •  Vydáno: 20.2.2013 18:20  •  Přečteno: 2488x Jaggni to! Linkuj.cz

Unboxing - Assassins Creed 3 Freedom Edice

Tuto hru asi není nijak třeba představovat. Jde o jednu z nejúspěšnějších her na všech platformách, na kterých vyšla. Ve třetím díle si zahrajeme za postavu Connora. V roli hráče se zapojíte do pozadí války za americkou nezávislost. Ve hře se nachází i multiplayer a já mohu hru jen doporučit. Toliko o hře a na videu se můžete podívat, co se nachází ve Freedom Edici této hry : 

Hra pro konzoli Xbox 360 Assassins Creed 3.

Kvalitně zpracovaná 24 cm vysoká figurka Connora, který je novou postavou ve hře.

Obal v kovovém provedení navržený komiksovým umělcem Alexem Rossem. Ten získal řadu ocenění.

Zápisník George Washingtona, který odhaluje některá tajemství a pravdy o Asasínech a Templářích v době americké revoluce.

Exkluzivní litografii.

Dvě exkluzivní singleplayerové mise (Lost Mayan Ruins a Ghost of War).

Jednu novou postavu ostrostřelce do multiplayeru, jednu relikvii, jeden emblém a jeden speciální obrázek a titul "The Jester".

Autor: miki  •  Vydáno: 19.1.2013 16:44  •  Přečteno: 2247x Jaggni to! Linkuj.cz

Unboxing - Batman Arkham City Sběratelská edice

Hrdina je opět zpět. Batman hlásí návrat v podobě Batman Arkham City. Ve hře je nové prostředí, nové charaktery. Městem se žene nová hrozba, díky níž bylo postaveno nové vězení ..,  Arkham City. Toto město má pod kontrolou Hugo Strange. Ve městě se budou odehrávat všechna vaše dobrodružství. Na videu jsem ukázal, co sběratelská edice obsahuje.

Edice obsahuje : figurku Batmana, artbook, přístup do mapy Iceberg Lounge Challenge, skin postavy Batman: The Dark Knight Returns, soundtrack, který je ke stažení v digitální podobě a spoustu dalšího.

Autor: miki  •  Vydáno: 17.1.2013 16:42  •  Přečteno: 2742x Jaggni to! Linkuj.cz

Xbox 360 Slim Gears of War 3 Limited Edition

Od vydání možná vůbec nejvíce očekávané hry pro platformu Xbox 360, uplynul již nějaký čas a musím říci, že mé dojmy jsou více než dobré. Toliko ke hře, kterou stále hraji a nyní se trochu podíváme na to, co bylo speciálně vytvořenu k příležitosti vydání této herní trilogie. Jde o velice kusově omezené balení herní konzole Xbox 360 ve verzi Slim se dvěma ovladači a hrou Gears of War 3. Nyní se jistě ptáte, co je zde tak výjimečné. Je to zbarvení do barev hry Gears of War. Na videu se můžete podívat, jak pěkně je vše vyvedené. U mechaniky si můžete povšimnout nápisu Gears of War. Důvodem, proč zde není konkrétní díl ( 1,2,3 ), je ten, že je to jako pocta pro všechny tři díly, kterých se po celém světě prodaly milióny kusů a jde o jednu z nejvíce prodávaných herních sérií. V balení hráči ještě naleznou dva ovladače a hru Gears of War 3. Vzhledem k tomu, že jsem velkým fanouškem této herní série, jsem si tuto limitovanou edici nemohl nechat ujít a nyní se i vy na videu můžete podívat, jak vše vypadá a co obsahuje balení.

Autor: miki  •  Vydáno: 23.9.2011 17:30  •  Přečteno: 2622x Jaggni to! Linkuj.cz

Gears of War 3 Epic Edice obsah balení

Dnes je den D pro fanoušky herní série Gears of War. Moc jsem se na tento den těšil a jsem rád, že se mohu o své pocity podělit i s vámi v podobě videa, kde se můžete podívat, jak toto balení rozbaluji. Video jsem točil tak, abych i já byl překvapený, co vše se v balení nachází. Ono to totiž nebylo jisté, co přesně toto balení bude obsahovat, tak jsem chtěl být překvapený s vámi. Bohužel při natáčení se vyskytla chyba, kdy se kamera vypnula, tedy je to nastavené, ale myslím, že účel to splní. Již se těším na zítra, až tuto hru vložím do mechaniky. Oficiálně hra Gears of War 3 vychází 20. září a i když jsem nedočkavý, vydržím to. Obsah balení vypadá hodně slušně a i dnes žádám o shovívavost, video není až tak extra, ale rozhodně účel splní. 

Autor: miki  •  Vydáno: 19.9.2011 20:11  •  Přečteno: 5448x Jaggni to! Linkuj.cz

Driver - sběratelská edice ( obsah )

Dnes se můžete podívat na mé vůbec první video, tedy bych vás chtěl požádat o shovívavost. Časem se to bude lepšit, plánuji návody atd. Na videu můžete vidět sběratelskou edici hry Driver pro platformu Xbox 360. Myslím, že video hovoří za vše a spoustu dalších videí chystám. Uvedu např. Gears of War 3 Epic Edici a mnoho dalších her, kterých mám stovky, včetně limitovaných edicí, tedy se můžete těšit i na starší hry.

Autor: miki  •  Vydáno: 16.9.2011 15:47  •  Přečteno: 6224x Jaggni to! Linkuj.cz

Gears of War Limited Edition

Každý z nás má nějakou hru, která je pro něj ta nejlepší. Pro mě osobně je to série Gears of War, kde mám nahráno spoustu dní. Speciálně rád sbírám limitované edice, ale i když mám tuto hru opravdu hodně oblíbenou, až před několika měsíci jsem zjistil od kamaráda, že je i v limitované edici, ten mi jí nyní poslal a já mu za to děkuji. Tyto starší hry se dnes již moc sehnat nedají a jsem rád, že v mé sbírce nebude chybět ani tento skvost. Můžete se podívat na obrázky, myslím, že nejsem sám, kdo nevěděl, že je i v limitované edici. Rozhodně je balení velice pěkně vyvedené a už chápu, kde vzali autoři inspiraci na limitovanou edici Gears of War 2. Tato edice je také úžasná. Již nezbývá, než vše završit Epic edicí Gears of War 3 a vše bude pěkně komplet po hromadě. Opravdu nádhera. Speciálně děkuji Honzovi.

Klikněte pro zobrazení původního obrázku Klikněte pro zobrazení původního obrázku Klikněte pro zobrazení původního obrázku

Autor: miki  •  Vydáno: 13.9.2011 13:15  •  Přečteno: 2644x Jaggni to! Linkuj.cz

Přihlášení

Vyhledávání

Chat

Hezký den, dotaz: skylanders z xbox 360 na xbox one, budou funkční? Předem děkuji
Dobrý den! Prsím o radu. Mouhu použít pevný disk 120GB z xbox 360slim na xbox 360 E Stingray. Děkuji předem za odpověď R.
Zdravím mám problem s každou fifou na Xbox one S u žádné nejde komentátor, čím to může být?
Cus lidi, mám takový problém když chci zaplatit abych mohl. Hrát online výběru možnost zaplatit na 3 měsíce tak mi tam. Vyjede že chtějí po mě nakej 6mistny passkey a já Vubec co to je... Nevíte někdo jak na to?
Zdar je tu online někdy?
Jde mi o to, ze na to hardisku mam nekolik her a uz di nepamatuji email sveho puvodniho nicku, takze jsem asi nahranej. Pritom kdyz ten hardisk pripojim k pc, tak se prihlasi. Nevite nekdo cim to muze byt? Prosim info na vanicek.tib@seznam. Cz. Moc dekuji
Zdravim vsechny majitele xboxu. Mam takovou otazku. Rozbil se mi xbox one s, tak jsem si koupil druhej xbox one s. Z toho puvodniho jsrm videlal hardisk, ktery jsem pripojil k tomu novemu. Bohuzel se mi vubec Neprihlasi do toho noveho xboxu, jako externi
Dobrý večer, asi jsem 150 člověk co se ptá ale přesto. Když si koupím Xlivegold 12mes. hry co jsou každý měsíc "" zdarma"". budu vlastnit a moct hrát i po vypršení 12 měsíců. nebo jen po dobu předplatného. děkuji Filip
Což jsem potvrdil a od té doby se mi Xboxy nechtějí zapnout. Co s tím?
Dobrý den, včera jsem byl u sestřenice a poprosila mě abych jí nastavil na xboxech Češtinu. Vlezl jsem do nastavení, zjistil jsem, že tam český jazyk není, tak jsem ponechal EN, potvrdil jsem změny a chtělo to po tom restart zařízení.

Pro chat se musíte přihlásit!

Můj YouTube kanál

The Whoo

Oblíbená hudba

The Whoo John Denver John Denver Ronan Keating Queen Bee Gees Bee Gees